Op de helft!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu Op de helft!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu

Op de helft!!

Blijf op de hoogte en volg Jennita

28 Januari 2013 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Ja sinds vrijdag zit ik op de helft.. Best apart idee dat ik hier alweer zolang zit.. Deze week was een beetje een druil week.. Ik was deze week niet echt fit.. en daarnaast had ik ook nog enorm last van mijn verstandskies.. Wat doortrok naar mijn oor… Daarom maar even naar de dokter hier geweest.. Aangezien je hier overal eerst voor naar de dokter moet voordat je ergens naartoe gaat.. Die vertelde dat het idd mijn verstandskies was.. Met ibuprofen zou het wel goed komen dacht ze.. Ik was hier blij van want ik had geen zin om hier mijn verstandskies te laten trekken..

Zoals jullie weten is het wisseling van de wacht en in het huis is het nu super rustig.. we wonen met 7 man in het huis op het moment.. en er komt zo af en toe iemand nieuw in het huis.. Deze week hebben we ons kook groepje opgericht.. 2 meiden 2 jongens.. en we hebben de deal.. De meiden koken en de jongens wassen af.. Dit is natuurlijk super.. Daarnaast is het natuurlijk ook veel gezelliger om met meerdere mensen te eten.. En jaja op z’n students ook goedkoper natuurlijk.. :P

Er staat weer iets leuks doen gepland.. Een meisje en ik gaan volgende week windsurfen.. Het stond niet echt op mijn to do list maar zij heeft het al een keer gedaan en vond het zo leuk dat ze het nog wel een keer wilde doen.. Ik dacht waarom ook niet.. Dus dat staat volgende week zaterdag gepland… 

Dit weekend was natuurlijk weer heerlijk strand weekend.. Zaterdag zijn we naar een strandje geweest hier in de buurt.. Het was echt heerlijk.. Ik weet nu al dat ik dit ga missen als ik in Nederland ben.. Vandaag zijn we naar Casa Abou geweest.. Dit is ook een super mooi strand in westpunt.. We waren gezellig met z'n vieren.. 2 nieuwe meisjes en een meisje wat hier een week voor mij aan is gekomen..

Ik merk dat ik het leven hier heel fijn vindt.. Nergens staat druk achter.. je hebt natuurlijk wel je verplichtingen zoals je werk etc.. Maar daar buiten is het net of er niet echt een tijd bestaat ofzo.. Best lastig uit te leggen maar het geeft een goed gevoel.. en geen stress.. :)

En wat ik ook nog even wil zeggen.. Wat ben ik blij met jullie allemaal.. Het is zo fijn om wat van jullie te horen.. of even een vindt ik leuk op facebook.. Dit doet me echt goed.. En ik vindt het super dat jullie zo met mij betrokken zijn..

Heel veel Liefs,

Jennita


  • 28 Januari 2013 - 07:55

    Fam.van Der Kamp:

    Wauw wat bruin ben jij al zeg..... straks dezelfde naam als Chris in Nederland....blanke turk :-))
    Tjonge al weer op de helft dus.... je gaat daar toch niet blijven zeker??? vaak hoor je dat het een verslaving gaat worden als je eenmaal met het anti-stress virus besmet bent!!!
    In ieder geval nog een hele fijne tijd toegewenst en geniet nog maar lekker van de rust en warmte daar.
    Zien we je hier weer aan de tompoucen met koninginnedag of zit je daar dan nog??? :-))

    LIefs, ome Jan, tante Nanny en de kids.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennita

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 20493

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 19 April 2013

Stage op Curacao

Landen bezocht: