Alweer een week verder.. ( tijd vliegt) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu Alweer een week verder.. ( tijd vliegt) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu

Alweer een week verder.. ( tijd vliegt)

Blijf op de hoogte en volg Jennita

04 Februari 2013 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Ik had zo'n goed voornemen vandaag. Ik wou er vannacht om 4:15 uitgaan om zo live naar lieke d'r doopdienst te luisteren.. Helaas werd ik pas om 7:30 wakker... Ik heb gewoon door de wekker heen geslapen... Maar gelukkig kon ik het ook nog gewoon terug luisteren.. Best apart omdat hier mee te maken.. Maar ook bijzonder dat het mogelijk is..

Vanmiddag zijn we gaan windsurfen.. Echt heel leuk om te doen.. Ik dacht dat het heel moeilijk zou zijn.. Maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het erg leuk.. Ik kon na een paar keer oefenen zelfs een paar bochtjes maken.. :)
Hiermee hebben we zelfs nog een soort van goed doel gesteund...
Deze surfclub die zorgt ervoor dat een aantal tieners naar school kunnen.. Deze tieners geven op zondag les aan toeristen en studenten, in een soort van ruil dat ze door deze surfclub naar school kunnen..

Vandaag was er een nieuw meisje uit ons huis jarig.. Daarom zijn we vanavond met z'n allen uit eten geweest.. Het was gezellig om met het hele huis te gaan..

Gisteren zijn we met bijna het hele huis naar een strand in westpunt geweest.. Was echt gezellig, we hebben met z'n allen gevoleybald en bijgekomen van de full moon party.. Full Moon wordt hier elke maand gevierd op het strand.. Voetjes in het zand en leuk met z'n allen wat drinken.. En ze sluiten het altijd af met super mooi vuurwerk..

Deze week was ook echt weer een leuke stage week.. ik mag een planning maken voor een fotograaf die 2 dagen komt.. Omdat lot1038 dit jaar 5 jaar bestaat, willen ze graag een boek maken met alles wat ze hebben ingericht hier op het eiland... Omdat de fotograaf maar 2 dagen komt en alle dingen die we hebben gedaan nogal uit elkaar liggen wordt het een strakke planning..
Ik ben nu al benieuwd naar het resultaat..

Van de week moest ik ook naar een klant.. ik stond voor het stoplicht en op eens stond er politie naast mij... Dus ik dacht laat ik maar even mijn gordel om doen.. De politie zag waar ik mee bezig was dus hij seinde naar mij dat ik even mijn raampje naar beneden moest doen.. Zei die agent: Heey Dushi (dat betekend schatje) geeft niks iedereen vergeet het wel eens om de gordel om te doen.. Haha ik verbaas me dus nog steeds elke dag weer...

Voor de rest begin ik alle momentjes in NL nu wel te missen.. Even koffie drinken hier of even op bezoek daar.. Maar goed we hebben nog even te gaan en een aantal mensen in het huis kan ik echt goed mee opschieten.. En er staan nog een aantal dingen gepland hier dus dat geaat helemaal goed komen..

Heel veel liefs,

Jennita

  • 04 Februari 2013 - 10:46

    Willie:

    ha jennita
    wat leuk weer om te lezen
    je hebt het daar maar goed voor elkaar!!!!
    en al mis je iedereen dit is toch een ervaring die je nooit zult vergeten
    hier leer je veel van (verstandige praat he)
    geniet nog maar lekker van jullie mooie projecten
    wel een uitdaging om het allemaal tot een goed einde te brengen
    maar je red het!!!
    en wat fijn dat je in een huis zit met allemaal jonge lui
    zit er nog een leuke tussen!!!!1
    het is hier nat en koud niks an
    dus geniet nog maar even van je tropische verassing!!!
    lieve groet uut gell
    emuun


    willie

  • 04 Februari 2013 - 18:11

    Jennita:

    hey willie,

    ja het is echt een leuk huis nu, gewoon weer fijn dat het bijna weer vol zit.. Leuke mensen om je heen is toch wel erg fijn..
    We gaan het zeker redden.. :)

    XX

  • 11 Februari 2013 - 22:49

    De Pekelders:

    Hallo Jennita,
    Wat leuk is dat hé. Wij hebben in Pekel geluisterd naar de doopdienst.
    Man, man als ik jou zo hoor moet dat echt wel heerlijk wezen strand en mooi weer.
    Geniet er maar lekker van.
    Maarrrrrrrrr ons kikkerlandje niet vergeten hoor

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennita

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 20491

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 19 April 2013

Stage op Curacao

Landen bezocht: