Pasen!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu Pasen!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu

Pasen!!

Blijf op de hoogte en volg Jennita

01 April 2013 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Deze week had ik maar een kort weekje stage.. Ik ben lekker deze week vrijdag t/m maandaag vrij.. Het lijkt wel vakantie.. Ik heb deze week al mijn stage opdrachten ingeleverd en deze opdrachten worden deze week beoordeeld.. Spannend dus..

Helaas kan ik geen foto's meer toevoegen op waarbenjij.. Ik heb namelijk al zoveel foto's er op gezet dat het nu niet meer lukt.. Maar gelukkig kom ik snel naar huis en dan kan ik jullie de foto's laten zien..

Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel beleefd deze week.. Donderdag avond zijn we met z'n alleen naar bermuda geweest.. Omdat iedereen de volgende dag vrij was.. Vrijdag hebben we heerlijk op het strand gelegen.. Het is zo raar.. ik ging bij dat strandje weg en toen dacht ik: waarschijlijk is dit de laatste keer dat ik hier kom dus ik heb nog maar even extra genoten van het uitzicht..!
Vrijdag avond was het full moon party.. De 5e keer alweer voor mij.. Elke maand is dit feest en ook dit was even weer een afsluiter..!! Enorm naar mijn zin gehad daar en het was weer gezellig met iedereen.. Lekker met de voetjes in het zand..

Zaterdag en vandaag ben ik lekker thuis gebleven.. zaterdag gewoon lekker wat dingetjes opgeruimd en schoongemaakt en vandaag ging iedereen naar fuikdag.. Dit is een feest op het water met allemaal boten etc.. Er staat dan een aantal dj's op boten te draaien.. Ik had daar niet zo'n zin om heen te gaan.. en dat voelt op de een of andere manier ook niet goed.. Vanmorgen hebben we wel met z'n allen de paasbrunch gehouden.. Alles is bijna opgegaan en het was super gezellig met z'n allen.. Heerlijk gegeten zo heb je toch een beetje het idee dat het pasen is en dat je dan een beetje zo'n familie sfeer hebt.. :)

We kunnen al bijna in dagen praten dat ik terug kom.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel oke vind om naar huis te gaan.. Tuurlijk is het hier leuk en altijd mooi weer etc.. Maar ik ben er wel weer aan toe om naar mijn eigen vertrouwde omgeving te gaan.. :)

Volgende week ga ik echt mijn allerlaatste waarbenjij schrijven.. Raar hoor..!!

Dikke knuffel,

Jennita

  • 01 April 2013 - 13:12

    Willie:

    ha jennita


    nog even volhouden!!!
    ik kan me best begrijpen dat het nou goed is en dat je verlangt naar huis!!!!
    dat is altijd als je een poos weg geweest bent als je weet dan ga ik naar huis dan mag het
    ook wel zo ver zijn!!!gek he!!!
    maar geniet nog maar even en niet te gauw opruimen hoor je hebt nog een week of twee ??
    ik weet het niet precies sorrij hoor!!!
    hier vriest het nog en is het koud
    neem even wat warmte mee in je koffer als het er nog bij in kan hahaha
    lieve groet uut gelemuun!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennita

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 20496

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 19 April 2013

Stage op Curacao

Landen bezocht: