Ayo dushi Korsou!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu Ayo dushi Korsou!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu

Ayo dushi Korsou!!

Blijf op de hoogte en volg Jennita

08 April 2013 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Dit is dan officieel mijn allerlaatste reisverslag vanaf Curacao.. De koffers zijn gepakt en morgen moet ik nog een aantal regelen en dan kan ik met een glimlach het vliegtuig in stappen..

Ik heb deze week met volle teugen genoten..!! Deze stage week was ook echt nog heel leuk.. Ik heb deze week de muren op mijn stage een ander kleurtje gegeven.. Een aantal muren hadden een taupe kleur, ik heb ze deze week flamingo roze gemaakt.. Niet alleen de muren waren roze maar hoe kan het anders.. Ik zelf zat er ook helemaal onder.. Ik heb vrijdag een top beoordeling gekregen en als cadeau een dienblad en boek waarin iedereen een persoonlijk bericht had geschreven..

Deze week waren er ook een aantal vrienden van een huisgenoot aangekomen op het eiland.. Ik ben de hele week met hun op stap geweest.. En ow ow wat heb ik het naar mijn zin gehad en wat heb ik deze week gelachen..!! We waren de eerste avond geweest en toen we thuis kwamen was het hek dicht dus we moesten even wachten tot iemand die open deed.. Maar er stond ook nog een huisgenoot achter ons met een auto.. Die huisgenoot toeterde naar ons en wij toeterden terug.. Onze toeter bleef steken dus hij bleef maar aan gaan dat ding.. Het was half 2 ofzo en het halve huis was wakker hiervan geworden.. Gelukkig had er iemand verstand van en die kon die toeter uitzetten..

Mijn avontuur zit er hier op... Ik kan alleen maar zeggen dat ik het ontzettend naar mijn zin heb gehad.. Ik heb 5 maanden mogen wonen op een eiland waar bijna altijd de zon schijnt.. Waar de stranden eruit zien alsof ze uit een boekje komen.. Waar de mensen altijd je gedag zeggen.. Waar de mensen altijd te lui zijn om te werken.. Een eiland waar je elke dag wel iets meemaakt waarover je je verbaast.. 5 maanden in een studentenhuis met 32 andere mensen.. Waar de afwas nooit gedaan is.. Een huis met een eigen zwembad.. Een huis met een uitzicht waar je elke morgen weer vrolijk van wordt.. Een kamer waar je je kont niet kan keren en je eigen rommel opnieuw en opnieuw weer tegen komt.. Op het moment zit ik nog even op balkon met blote benen, slippers, hempje aan... Heerlijk..!!

Ik kijk er naar uit om weer in het vliegtuig naar huis te zitten.. Het is goed zo..!! ik kan het afsluiten met een glimlach op mijn gezicht.. Ik heb genoten van alles wat ik hier heb gedaan en gezien.. De verhalen horen jullie allemaal thuis..

Tot overmorgen!!!

Heel veel liefs vanaf het balkon op Curacao..

Jennita

  • 08 April 2013 - 17:45

    Willie:

    ha jen nog een laaste berichtje naar curacoa
    ik zal je leuke stukjes missen let niet op de fouten
    het gaat zo tussen de soep en de aardappels door!!!!
    een heel goeie terug vlucht en tot ziens in gelemuun
    lieve groet willie

  • 02 Juli 2013 - 16:38

    Richelle Den Hartog:

    Hallo Jennita,

    Ik zou graag contact met je willen opnemen aangezien ik ook heel erg graag stage wil lopen in Curacao op het gebied van interieur ( toevallig ook heel erg graag bij Lot1038.

    Zou je mij willen mailen als je dit gelezen hebt, dan kan ik je misschien wat vragen stellen, wat betreft je stage, je opleiding etc.

    Alvast bedankt,

    Groetjes Richelle den Hartog
    22 jaar

  • 08 Juli 2013 - 13:18

    Richelle Den Hartog:

    Hai Jennita, ik heb je een aantal vragen gesteld op de mail.

    Groetjes Richelle,
    Alvast bedankt..

  • 13 Januari 2016 - 10:51

    Lisette :

    Hoi Jennita,


    Ook ik heb interesse om stage te lopen bij lot1038.. Zou je mij ook wat info kunnen geven/contact met bij op kunnen nemen?

    Mijn mail is Lisette.laurens@live.nl. Met vriendelijke groet,
    Lisette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennita

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 2110
Totaal aantal bezoekers 20500

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 19 April 2013

Stage op Curacao

Landen bezocht: