Er is een tijd van komen en van gaan! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu Er is een tijd van komen en van gaan! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu

Er is een tijd van komen en van gaan!

Blijf op de hoogte en volg Jennita

21 Januari 2013 | Curaçao, Willemstad

Deze week was het dus officieel afscheid nemen van Iris.. We hebben heerlijk met haar ouders gegeten bij het plein.. Daarna zijn we door gegaan naar een italiaans ijstentje.. Hier heb ik kees van gijp ijs gegeten.. Het was heerlijk..!! Dus Johannes dat wordt gewoon hier nog even op bezoek komen.. :P

Het huis is chaotisch op dit moment.. Er elke dag wel iemand aan het inpakken afgelopen week.. De kamer opruimen en koffer inpakken vinden de meesten wel erg definitief allemaal.. Daarom wachten ze daar allemaal erg lang mee... Het zal ook wel raar zijn.. Je sluit iets af wat je niet snel meer mee gaat maken.. Het is voor mij op dit moment ook raar.. Allemaal nieuwe gezichten en witte mensen weer in het huis.. Je rolt er van zelf weer in en het gaat allemaal weer z'n gangetje.. Al had ik deze week weining behoefte aan contact met mensen.. ik heb veel op mijn kamer gezeten. Hier kon ik op mijn gemak aan mijn school werken en het heeft geholpen.. ik heb nu 5 opdrachten af van de 12.. De rest heb ik al wel uitgevoerd in de winkel maar moet ik nog uitwerken.. Dus dat gaat de goede kant op..

Vanmorgen eerst even geskyppt met de hele familie.. Het is net of ik er dan op de zondag morgen gewoon even bij ben.. :P En Lieke nog even gezien.. Ze is zo'n mooi meisje.. Dat komt waarschijnlijk omdat ze op haar tante lijkt..

Vandaag was de kerkdienst echt leuk.. We hadden een soort van kinderdienst.. Er waren veel kinderen van een school en een aantal kinderen uit groep 3 die net hadden leren lezen mochten allemaal omste beurd een stukje uit de bijbel lezen.. Was heel schattig om te zien.. Er stonden allemaal meisjes en jongens en ik dacht ohh nu zou ik wel even alle neefjes en nichtjes willen zien en ze een dikke knuffel willen geven..

Heeeel veeeel schaats plezier allemaal.., En ik verwacht foto's van chocolade melk, frikandellen met mayo en rode wangen van de kou..

Owja wat ik bijna was vergeten te vertellen.. We hebben dus ook al een paar nieuwe huisgenoten.. Waaronder Sharon.. Sharon a la visagiste voor een weekend.. ZIE FOTO

Heeel veel liefs,

Jennita

  • 22 Januari 2013 - 20:19

    De Pekelders:

    Hallo Jennita, allereerst gefeliciteerd met je nichtje Lieke.
    Je hebt gelijk het is een mooie poppe. Wat een verschil van weer hé bij jou strand en hier sneeuw.
    Er ligt hier werkelijk heel veel.Een foto van schaatsen zal niet lukken hoor als ik op het ijs kan moet het nog wel een maand vriezen. Wat is het daar trouwens mooi bij jou.Die derde foto bij verslag 6 de zee tussn die rotsen door te zien is mooi vind ik.
    Dan heb ik wel zin aan pootje baaie. Nou Jennita we wensen je het allerbeste toe en de hartelijke groeten van oom Jan, tante Anne en Berend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennita

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 20505

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 19 April 2013

Stage op Curacao

Landen bezocht: