Laatste maand en Jeep tour..!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu Laatste maand en Jeep tour..!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu

Laatste maand en Jeep tour..!!

Blijf op de hoogte en volg Jennita

11 Maart 2013 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Ik kan net heel mijn verslag geschreven, wil ik hem opslaan valt mijn internet weg... Dus we beginnen maar gewoon weer op nieuw.. Dat ga ik vast missen... De internet verbinding, de koude douche, de niet opgeruimde keuken, de houten banken en stoelen ( ik heb geen kont meer over) en ga zo nog maar even door haha!!

Maar goed, Hier gaat alles nog steeds erg prima.. Het is net of nog meer van dingen aan het genieten ben.. Ik heb van de week een aantal keer smorgen op het balkon gezeten met mijn ontbijtje en mijn koffie en ik dacht bij mij zelf.. Wat is het hier toch mooi.. Ik heb echt prachtig uitzicht over de zee en over een gedeelte van Willemstad.. Ik zat er zo naar te kijken en ik dacht bij mijzelf.. Ja Jennita je zit hier gewoon, en het gebeurd allemaal echt.. Elke dag schijnt de zon en dat is zo fijn..

Voor de rest had ik gewoon een normale week op stage.. Dat was wel even lekker naar alle drukke weken.. :)

zaterdag ben ik met een Jeep tour meegeweest.. We waren met een aantal huisgenoten.. We hebben echt van alles gezien.. we hebben op een grote zandvlakte bij Hato (vliegveld) gereden.. We zijn in grotten geweest waar heel veel vleermuizen waren.. Daarna zijn we doorgegaan naar een soort van baai.. Hier zwemmen heel veel schildpadden, je zag ze elke keer met het kopje boven komen.. heel schattig.. :)
Daarna zijn we naar een soort van natuurlijke jacuzzi gegaan.. dit is een soort gat in de grond waar water in staat.. Hier kan je in liggen of even in staan.. daarnaast zit ook nog eens een gat, hier spuit om de paar minuten een flinke straal water uit..!!
We zijn nog verder gereden, toen kwamen we aan bij de blauwe kamer.. De blauwe kamer is een soort grot in de zee.. Je moet hier onderdoor zwemmen.. en dan kom je uit in een grot.. Deze grot is door het zonlicht helemaal blauw.. Super mooi.. :)

S'avonds was er een 90's party.. We zijn daar met het hele huis heen gegaan.. Het is leuk om met het hele huis op stap te gaan.. Je hebt altijd praat en je merkt dat je altijd weer op elkaar terug komt... De volgende dag wordt iedereen langzaam wakker en dan komen alle verhalen op tafel... Als je terug komt van het stappen is het chaos in huis, de een staat eieren te bakken, de andere gooit een pizza in de oven.. sommigen vinden het nog leuk om in het zwembad te springen.. er liggen 9 van 10 keer een paar op de picknick tafel te slapen en ga zo nog maar even door..

Vandaag was een lekkere dag.. Vanmorgen ben ik eerst naar de kerk geweest en smiddags zijn we naar Melanie d'r zus gegaan.. Haar zus zit hier vlakbij in een hotel.. We hebben heerlijk aan het zwembad gelegen.. En ik heb lekker geslapen.. (zie foto)

Nou nog maar een maand te gaan.. Het is heel apart dat je al begint met bepaalde dingen afsluiten.. Maar ook wel weer een fijn om jullie straks weer te zien.. :)

Liefs,

Jennita

  • 11 Maart 2013 - 07:31

    Mama:

    Hallo meisje,je hebt wel een superzaterdag gehad hè? Heel mooi al die foto,s,ben inderdaad te vroeg geweest anders had je ons vast ook naar al deze heerlijkheden meegenomen. Wie weet nog een keer??????? Het internet is hier ook wel es niet wat het moet zijn,maar je " kont" zal er hier zo weer aanzitten want ik heb wel lekkere zachte stoelen en ook heel veel WARM water!!! :-) Doei skatje,dikke kus mama

  • 11 Maart 2013 - 16:21

    Willie:

    ha jen
    ik heb je verslag weer gelezen en het lijkt weer super
    fijn dat je zo geniet doe dat nog maar flink want voor je het weet ben je weerthuis!!!!
    het is hier harstikke koud en het sneeuwt heit iedere keer een beetje niks an!!!
    heb zin in mooi weer
    lekker in het zonnetje!!!!moet de fotos nog even bekijken of staan die hier niet op??
    zoals je ma al schrijft ieder voordeel heeft zijn nadeel
    jij de zon en koud water wij kou en warm water je kunt overal aan wenen
    jen geniet er nog maar lekker van en tot mails
    lieve groet tante willie

  • 11 Maart 2013 - 16:23

    Willie:

    jen heb de fotos bekeken en het lijkt super!!!!

  • 11 Maart 2013 - 18:39

    Trijnie Van Dijk:

    nog een maand te gaan, nou geniet er nog maar even van. Warme weer, dat is hier wel anders.
    succes met afronden in de komende maand.
    Leuk om je zo via blog te volgen.

    groeten Trijnie

  • 19 Maart 2013 - 00:19

    Jennita Van Der Kamp:

    Hey Trijnie,

    ik heb net jou blog's gelezen, wat leuk zeg!!
    Ja nu nog 3 weken te gaan, het is voorbij voor je het weet.. Gaat echt heel snel..
    Hele fijne tijd daar nog en ik zal je blijven volgen..

    Groetjes,

    Jennita

  • 19 Maart 2013 - 00:22

    Jennita Van Der Kamp:

    Tante Willie (mijn vaste supporter)

    Wat leuk dat je toch altijd reageert.. Ik ga straks een heel mooi foto boek maken en die gaan we dan mooi samen bekijken.. En dan ik je gewoon alles in het echt vertellen .. :)

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennita

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 565
Totaal aantal bezoekers 20497

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 19 April 2013

Stage op Curacao

Landen bezocht: