Alweer 15 weken op Curacao..!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu Alweer 15 weken op Curacao..!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu

Alweer 15 weken op Curacao..!!

Blijf op de hoogte en volg Jennita

04 Maart 2013 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Pffff de weken gaan nu allemaal wel heel snel.. Nog maar 5 weken en dan ben ik al weer terug in Nederland.. Lijkt me zo’n apart idee..!

Hier gaat alles goed.. Afgelopen maandag hadden we nog een fotoshoot dag.. Ook deze dag was geslaagd en was alles goed verlopen.. Tussen de foto's vindt je wel een aantal plekken waar we zijn geweest..

Het was een rare week, ik moest afscheid nemen van een meisje wat een week voor mij aangekomen is.. Zij heeft hier 4 maanden stage gelopen.. Toen de vorige groep er nog was, gingen wij eigenlijk helemaal niet zoveel met elkaar om.. Zij had een ander groepje waar ze mee omging en ik had ook mijn eigen mensen waar ik mee omging.. Toen deze hele groep wegging, trokken wij al snel naar elkaar toe.. We merkten aan elkaar dat het heel erg klikte en we vonden het allebei heel apart dat we nooit daarvoor echt met elkaar hadden gesproken... Het was daarom ook een heel raar afscheid.. Het was voor mij een raar idee dat zij er net zolang zit als ik en dat ik nog een maand te gaan heb... We hebben het veel samen erover gehad hoe het zou zijn als je weer in Nederland bent etc.. Ik moet daarom ook maar eerlijk bekennen dat ik deze week best veel aan jullie allemaal heb gedacht..

Er lag al een tijdje een flinke berg afval in de loods, ik heb daarom maar gevraagd of ik dat op mocht ruimen.. Ik moest gewoon iets te doen hebben waar ik niet teveel bij na hoefde te denken maar toch resultaat zag.. haha! Er lagen allemaal pallets en karton.. We moesten 4 keer naar de grote stort om alles weg te gooien.. De grote stort blijft toch wel een dingetje hoor... Voor degenen die dit nog niet weten.. De grote strort is een grote berg met alleen maar afval.. Als je de berg op rijdt heb je meerdere afslagen.. Een afslag met asbest.. ( dit wordt hier gewoon in een gat in de grond gegooit) en een afslag met dode dieren ( hier kan je dus je dode huisdier storten.. Je rijdt dan nog verder de berg op en dan heb je de algemene stort, hier kan je gewoon al het andere afval neergooien.. Er stonden weer allemaal zwervers om je te helpen, ze halen heel je pick up leeg.. Je stapt dan zelf ook wel uit om te helpen.. Dus ik zag dat er een doos met allemaal rommel achter het wiel van de pick up stond.. Er zat wat rommel in dus ik dacht weet je wat ik gooi dat ook maar een eind van me af want straks rij ik erover heen ofzo.. Het bleek dus de doos te zijn van de zwerver die ons hielp.. Hij helemaal kwaad.. Het was zijn doos vol verzamelingen die hij die dag tussen het afval had gevonden.. Ik voelde me echt zo rot..!! Hij hielp nog wel verder mee om de rest uit de pick up te halen.. Ik heb hem maar wat geld
gegeven.. Hopelijk haalt hij hier wel eten ofzo voor en niet wat anders..

Voor de rest heb ik deze week niet zo heel veel bijzondere dingen gedaan op stage.. ik ben nog een aantal schoolopdrachten aan het afronden... Het is vanaf deze week ook officieel dat wanneer ik met een project begin, het niet meer af ga zien.. heel apart idee..! de levertijd is namelijk langer dan dat ik hier nog op het eiland ben...

Vrijdag was er weer full moon party, dit is elke maand... Deze keer was het full moon xxl.. Het feest bestond een jaar.. Was wel grappig want er was die avond om 12 uur ook een huisgenoot jarig.. Omdat het feest dus een jaar bestond draaiden ze precies om 12 uur.. happy birthday..!! Wat wil je nog meer op je verjaardag.. Voetjes in het zand en er wordt keihard voor je gezongen.. :)

Zaterdag zijn we lekker naar het strand geweest.. Wat blijft dat toch heerlijk.. Heel de dag heerlijk op het strand, lekker zwemmen in de zee, beetje bijslapen.. Smoothie erbij..!! I love!!

Vandaag zijn we naar de tuk boot geweest.. Dit is een boot die gezonken is, daar zwemmen dus heel veel vissen omheen.. We hadden wat oud brood meegenomen.. Ze zwemmen dan helemaal om je heen en eten bijna uit je hand.. Heel gaaf..!!

Een hele dikke knuffel,

Jennita

  • 04 Maart 2013 - 20:11

    Willie:

    ha jennita

    hier is ze weer haha!!!
    zo zie je maar wat voor ons rotzooi is is voor een ander waardevol ik zie het je zo doen haha mikken met die doos
    het zou mij ook kunnen gebeuren dan ben je zo enthosast niet goed geschreven maar dat geeft niet haha
    dus nog vijf weken dat is zo om
    voor je er erg in hebt ben je weer in ons koude landje
    je zult wel moeten wennen

    maar dat komt wel weer goed leuk dat je me even een mailtje gestuurd hebt
    nou jen tot de volgende blog je kunt op me rekenen
    lieve groet tante willie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennita

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 20506

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 19 April 2013

Stage op Curacao

Landen bezocht: