De week van de PHOTOSHOOT!!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu De week van de PHOTOSHOOT!!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu

De week van de PHOTOSHOOT!!!

Blijf op de hoogte en volg Jennita

25 Februari 2013 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Ik moest deze week allemaal mensen bellen en vertellen wanneer en op welke datum de photoshoot zou worden gehouden.. Ik was zo blij want bijna iedereen ging gelijk akkoord.. op een paar na.. Gelukkig kon in deze makkelijk verschuiven naar een ander tijdstip of andere dag...

Deze week gaf me wel een beetje een raar gevoel.. Bijna iedereen was op wintersport.. Dat is zo'n groot verschil dat je weet dat bijna iedereen in de sneeuw zit en ik hier in de zon..

Doordat ik deze week op zaterdag moest werken was ik donderdag lekker vrij.. Ik ben heerlijk met 2 meiden uit het huis naar het strand geweest.. We hebben de hele dag liggen bakken echt heerlijk.. Gewoon even met z'n drietjes lekker weg.. De avond ervoor waren we met z'n allen naar zanzi bar geweest, daar was live muziek.. Echt super gezellig..! Voetjes in het zand, wijntje in de hand.. Gezellig kletsen met alle meiden.. :)
Hier was het al super vroeg afgelopen en we wisten dat de rest van het huis bij Cabana was.. Daar zijn we dus met z'n allen heen gegaan.. Op een gegeven moment zagen we daar gerard jolling zitten.. Hij ging ook nog even zingen daar..!!

Zaterdag was dus de dag van de photoshoot, ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje zenuwachtig was.. Zou alles wel goed verlopen en zou alles wel goed gepland zijn etc..
Het ging allemaal heel goed.. Het ging alleen een beetje te snel allemaal.. Hierdoor hadden we smiddags wat tijd over.. Dit kwam de fotograaf eigenlijk super goed uit want hij had eigenlijk nog een afspraak voor die dag staan.. Ik ben even lekker gaan douchen thuis en daarna zijn we door gegaan met de avond shoot.. We hadden een paar dingen op ons lijstje staan die we bij avond op de foto wilden zetten..
De photoshoot was afgelopen en ik kon dan eindelijk naar huis.. S'avonds stond de loko bus gepland..
Dit is een soort van amerikaanse High School bus... Er zitten geen ramen in en aan de achterkant geen stoelen.. In deze bus wordt muziek gedraaid en iedereen staat in de bus te dansen.. Terwijl je hier in zit rij je door heel Willemstad.. Echt heel leuk en gezellig!!

Vanavond ben ik met 2 meiden uit het huis uiteten geweest.. Het was heerlijk.. Even uit het huis weg.. Even weg van alle drukte en gewoon met de mensen waar je veel mee hebt een avondje doorbrengen..!!

Morgen gaat de photoshoot verder.. Weer een lange dag, dus ik ga snel mijn bedje opzoeken..

Veel liefs,

Jennita

  • 25 Februari 2013 - 21:00

    Alita:

    Hoi, sorry dat ik nog niet eerder heb geschreven! Wat doe je dat leuk , kunt altijd nog overstappen om te gaan schrijven....zo blijven we mooi bij! Ja je hebt t skieen gemist dit jaar , wij zijn ook net weer terug! Maar laten we eerlijk zijn zonnetje is ook niet verkeerd , hoorde van Anne jet dat ze bij je waren geweest! Gezellig! Wally is op vakantie geweest bij John en Inge , Daan vond t helemaal leuk. Vonden m ook erg grappig. Was 1e x dat we met z'n 3en gingen skieen , was best gek! U weer druk hier, Groetjes van ons en poot van Wally! Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennita

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 20508

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 19 April 2013

Stage op Curacao

Landen bezocht: