De week na Carnaval.. En bezoek!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu De week na Carnaval.. En bezoek!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu

De week na Carnaval.. En bezoek!!

Blijf op de hoogte en volg Jennita

18 Februari 2013 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Het was echt een leuke week.. We hadden maandag met z'n allen nog vrij omdat het carnaval was.. We hadden al helemaal gepland naar welk strand we zouden gaan.. Tot we de volgende ochtend wakker werden.. Het bleek namelijk keihard te regenen.. Dat was wel even jammer, maar toen hebben we maar besloten om naar de film te gaan.. We zijn naar Mees Kees geweest.. Eigenlijk is dit echt een kinder film.. Maar hij was echt super grappig...

De volgende dag waren de meeste ook nog vrij, ik moest gewoon stage lopen maar dat vond ik echt prima.. Ik moest namelijk nog veel dingen regelen voor die fotoshoot.. Ik had met een huisgenoot afgesproken om die avond uit eten te gaan.. Gewoon lekker even met z'n tweeen gezellig uiteten.. ik wou bespreken voor die avond maar het bleek dat ze nog dicht waren ivm carnaval.. Melanie en ik hadden allebei nog sate in de diepvries dus toen hadden we zoiets nou dan eten we dat wel.. Maar we hadden die zakjes in koken water gedaan.. Op een gegeven dacht ik nou laat ik maar eens even gaan kijken.. Wat bleek.. allebei onze zakjes waren geknapt.. En onze stukjes vlees en satesaus dreef dus mooi in het warme water.. haha we hebben met z'n beiden boven die pan staan lachen..!! Maarja we hadden allebei wel trek dus we zeiden nou dan wordt het maar mc donald.. Dus wij met z'n beiden door de mc drive.. Melanie die reed in haar auto en we stonden voor die praat paal.. Wil ze gaan bestellen bleek dat haar raampje niet meer naar beneden wou.. Dus je ziet het al helemaal voor je.. Zij met de deur open haar bestelling opgeven.. om vervolgens hetzelfde te doen bij paal 1 en paal 2.. Ik zat er naast en ik zou echt serieus in de broek zeiken van het lachen..!!

Er zijn veel mensen in mij huis die de pabo doen.. Die geven hier allemaal les en zo vertelde ook een huisgenoot wat de betekenis is van de vlag van Curacao: de kleine ster op de vlag staat voor: Klein Curacao de grote ster staat voor Curacao zelf.. De bovenste blauwe streep staat voor de blauwe lucht.. De gele streep in het midden staat voor de zon.. en de onderste blauwe streep staat voor de zee.. Ik vond dit zelf wel een grappige betekenis..

Ik had me deze week voorgenomen om mezelf maar eens te verwennen.. Ik ben naar de kapper geweest.. Was wel grappig ik zei doe maar goed kort en dan bovenop wel gewoon wat langer.. Ze was klaar met knippen en het zag er allemaal prima uit.. Nou zegt ze mag ik wat uitproberen.. Ik zo je gaat je gang maar.. ( zie foto's ) voor de rest heb ik nog een nieuwe bikini gekocht en allemaal leuke souveniers voor iedereen.. :)

Dit weekend was ook echt heerlijk.. We zijn lekker naar het strand geweest en met een een aantal huisgenoten zijn we uiteten geweest.. Vrijdagavond zijn we met een aantal meiden naar Saint tropez geweest.. Dit is een soort van cocktailbar aan zee.. Echt super mooi..
Zaterdagavond belde familie Harms.. Ze zijn hier op vakantie.. Ik vertelde ze dat ik hier naar de kerk ging en of ze zin hadden om mee te gaan.. Nou dat leek hun wel leuk.. Dus ik heb ze vanmorgen opgehaald en toen zijn we samen naar de kerk geweest.. Daarna ben ik bij hun wezen koffie drinken met een lekker gebakje... Dit was wel even verwennerij en echt super lief natuurlijk.. Daarna ben ik naar het strand gegaan hier lagen huisgenoten dus dat was ook wel weer gezellig..

Aankomende week wordt een druk weekje.. Aankomende zaterdag is de fotoshoot.. De planning is helemaal gemaakt de mensen zijn op de hoogte gesteld.. Nu heb ik deze week de tijd om alle dingen te gaan regelen.. Heel leuk..!!

Veel Liefs,

Jennita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennita

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 20512

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 19 April 2013

Stage op Curacao

Landen bezocht: