1e week 2013 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu 1e week 2013 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu

1e week 2013

Blijf op de hoogte en volg Jennita

07 Januari 2013 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij..

Woensdagavond heb ik mama en de rest gedag gezegd.. Ze zijn donderdag vertrokken.. Maar omdat ik gewoon moest werken.. Heb ik ze het woensdag voor het laatst gezien..

Het was een intensive week.. Oud en nieuw, Afscheid nemen en weer je eigen dingetje op pakken.. daar kwam ik donderdag meteen achter.. Als je bezoek hebt kom je niet aan heel veel dingen toe.. Dus dat werd donderdagavond wassen en de kamer op ruimen.. Haha had ik gelijk wat te doen die avond..

Voor de rest van de week gewoon gewerkt.. Ik moest zaterdag ook werken.. Zaterdag is altijd wel een erg leuke dag.. Het is gezellig en de sfeer is lekker makkelijk.. :) Vrijdagavond ben ik naar afrojack geweest.. dit was echt heel gaaf om mee te maken.. We stonden gewoon een paar meter van hem af.. :)

Zaterdagavond zijn we op stap geweest.. We waren op weg naar bermuda, zo heet die tent.. We moesten wachten voor het stoplicht.. Wij wachten en wachten, bleek dat er in de voorste auto geen persoon zat.. ik maak hier nog steeds elke dag wel iets mee waarvan ik denk: Dit kan alleen maar op Curacao.. Iris waar ik veel mee om ga is aan het aftellen.. ze moet nog maar 2 weken voordat je vertrekt.. Best jammer natuurlijk omdat het erg gezellig met haar is.. We gaan daarom deze weken erg gezellig maken.. We gaan een paar x uiteten en in de weekenden op stap.. :)

Haar ouders zijn er op dit moment en we zijn vandaag met hun naar de boca's geweest.. Hier was ik ook geweest met ma van de week.. Ik zou er zo nog 6 x heen kunnen.. Het is daar zo mooi..

Vanmorgen heb ik ook nog even geskyppt met de hele familie.. haha dat was erg leuk...
heerlijk om zo even contact te hebben met iedereen en om even iedereen weer te zien..

Pff ik ben erg moe dus ik hou het hier even bij.. Morgen zal ik de foto's erbij uploaden..

Veel liefs,

Jennita

  • 08 Januari 2013 - 10:49

    Willie:

    ha jennita jammer dat dat meisje weggaat!!!
    maar kop der bij houden je kunt het het is niet makkelijk als iemand vertrekt waar je veel aan had!!!
    maar ga voor andere vrienden en geniet het is zo weer april en dan kun je weer naar ons kikkerlandje
    sucses

    lieve groet willie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennita

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 20508

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 19 April 2013

Stage op Curacao

Landen bezocht: