Druk weekje voor kerst. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu Druk weekje voor kerst. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu

Druk weekje voor kerst.

Blijf op de hoogte en volg Jennita

23 December 2012 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Aan het begin van deze week ben ik verhuist naar een andere kamer. Hier ben ik echt heel blij mee. Ik heb nu mooi een raam wat naar buiten gaat en een betere indeling.

Op stage was het ook erg druk. Er kwamen heel veel goederen binnen voor een aantal projecten en 1 project moesten de producten voor kerst bezorgt worden.
Waar we heel druk mee zijn is met een hotel. De kamers worden ingericht door ons, maar ook de ruimtes die daar om heen zitten. Ik zou dol graag foto's van dit hierop willen zetten maar het lijkt me niet verstandig zo lang het nog een lopend project is.

Voor de rest gaat hier alles z'n gangetje.. Je begint elke week weer op nieuw met een planning maken voor jezelf.. Op welke dagen ga ik wassen, wat ga ik deze week allemaal eten om dan vervolgens ook te bepalen welke dag je boodschappen gaat doen.. Ik dacht altijd dat ik dat maar saai vond.. Maar het geeft me eigenlijk wel een voldaan gevoel om elke keer weer resultaat te zien en dat je de juiste boodschappen hebt gedaan en dat je niet te veel overhoudt of weg moet gooien..

Dit weekend was best wel een beetje saai.. Ik moest zaterdag werken dus ik ben vrijdagavond niet uitgeweest.. Zaterdag heeft het geregend de hele dag en ook flinke buien ik vond het helemaal niet erg om aan het werk te zijn.. S'avonds ben ik met een aantal meiden op stap geweest.. Dat was wel erg gezellig.. Omdat het zo druk was geweest deze week had ik het wel erg lekker gevonden om vandaag lekker van de zon te genieten.. Helaas was het ook vandaag bewolkt.. Ik ben vanmorgen eerst naar de kerk geweest en daarna wouden we naar westpunt gaan omdat we hoopten dat daar de zon wel was.. Hier heb je namelijk grote rotsen waar de golfen tegen opslaan.. Onderweg daar naartoe hadden we al regen dus we zijn hem al gedraaid... Ik zat me in de auto te bedenken dat natuurlijk kerst al heel dicht bij is en dan er dan niet veel winkels open zijn.. Toen bedacht ik me ook dat ik helemaal niet zoveel meer in huis had.. Dus dat werd maar even boodschappen doen... Het weer leek op te knappen dus we zijn toch aan het strand gaan liggen.. Maar helaas het bleef bewolkt vandaag dus we hebben het niet zolang volgehouden.. We kwamen thuis en er waren enkele huisgenoten ook naar het zelfde strand geweest als wij.. Wat bleek: Klaas Jan Huntelaar lag daar dus ook op het strand.. Helaas niet gezien..

Maar doordat ik lekker vroeg thuis was vandaag heb ik nog even kunnen skyppen met Mama, Willemijn en Karlijn..
Ik heb er erg veel zin in dat ze deze week komen..

Vanuit het niet altijd zonnige Curacao wens ik iedereen fijne feestdagen toe..!!

Veel Liefs,

Jennita

PS. Ik heb deze week ook niet echt veel foto's kunnen maken, maar ik zal jullie gewoon een aantal foto's erbij doen die ik hier al eerder heb gemaakt.. Ook zit er 1 foto bij waarbij je een cruiseschip in de verte ziet.. Deze foto is gemaakt vanaf mijn balkon en dat cruiseschip ligt voor het hotel waar papa in zat en strak mama ook..


  • 24 December 2012 - 13:29

    Willie:

    haa jen wat is een vrouw toch druk he om te bedenken wat je nu weer zult eten
    maar ja dat hoort er zo bij!!!!

    ik wens je fijne kerstdagen en veelplezier als je ma en de rest straks komt
    dan hoop ik wel dat de zon er is!!!! maar dat zal wel!!!
    verder veel goeds en plezier!!!]
    eenn groet uut een regenachtig gelemuun
    lieve groet willie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennita

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 20506

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 19 April 2013

Stage op Curacao

Landen bezocht: