Kerst 2012! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu Kerst 2012! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jennita Kamp - WaarBenJij.nu

Kerst 2012!

Blijf op de hoogte en volg Jennita

27 December 2012 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Hier toch maar even tussendoor een reisverslag.. Want ik denk dat ik over 3 dagen ook wel weer een aantal dingen te vertellen heb..

Op dit moment zitten mama en willemijn in het vliegtuig. Ik heb er echt reuze veel zin aan. Even elkaar zien, en hun laten zien wat ik hier doe en dat het goed met mij gaat.

Kerst was hier wel heel bijzonder en gek eigenlijk. Je hebt totaal geen gevoel van kerst. We zijn maandag avond naar een soort van Kerst mis geweest. Dit was op een groot plein in de buitenlucht.. Het was van 11 tot 12 en we hebben precies om 12 uur stille nacht gezongen in 3 talen.. Pipiaments, engels en nederlands.. Was best apart om zoiets een keer mee te maken..

Dinsdag morgen ben ik gewoon naar de kerk geweest en daarna zijn we met een aantal huisgenoten gaan brunchen.. We hadden van alles en nog wat gehaald... Lekkere broodjes, croisantjes en beleg.. Eitje erbij gekookt was echt even gezellig..

Daarna zijn we met een groepje naar het strand geweest.. Toen kreeg ik wel een beetje een apart gevoel.. Op het strand met kerst terwijl je familie lekker warm bij de openhaard zit.. Opzich best een aparte gedachte maar dan weet je ook dat mama al zo snel komt en dan is het ook weer goed..

Gister ben ik met het meisje waar ik veel mee omga naar de Grote Knip geweest.. Dit is het laatste strand op westpunt en het is daar heeeel mooi... Je kan daar 20 meter de zee in zwemmen en dan nog zie je je tenen.. Laatst was dit ook op 3 op reis...
Dit meisje heeft een vriendinnetje op bezoek en die was natuurlijk ook mee.. Was echt even een lekker middagje..

We kwamen thuis toen hebben we even lekker getut want we gingen uiteten... Dit is bij Hemmingway dat is zo'n leuk restaurantje.. Je zit onder de palmbomen op het strand te eten..

Ondanks dat je niet bij je familie enzo bent was het toch wel echt een leuke kerst..!

Veel liefs,

Jennita

  • 27 December 2012 - 19:09

    Fam. Van Der Kamp:

    Geniet er lekker van met elkaar.... doe ook je ma en Willemijn de hartelijke groeten van ons.
    Ome Jan, tante Nanny en kinderen.

  • 27 December 2012 - 19:18

    WILLIE:


    ha jennita
    nog een paar uurtjes denk ik en dan landen ze!!! hoeveel tijd verschil is het met nederland??
    en het was ongeveer 10 uur vliegen he??? dus hoe laat zijn ze bij jou???
    wat een vragen he!!! van zon ouwe zeur!!!
    jennita ik ben blij dat je je zo goed redt daar goed voor je zelfstandigheid
    en je leert thuis ook weer eens warderen (al deed je dat wel hoor)
    maar het is toch eens goed als je zelf alles regelt
    maak er een mooie tijd van met elkaar
    lieve groet willie

  • 28 December 2012 - 13:33

    Jennita:

    Hey Willie

    Ze zijn veilig aangekomen.. Het is hier 5 uur terug.. En idd ze hebben er 10 uur over gevlogen.. Leuk dat je me zo volgt.. :)

    Xx

  • 31 December 2012 - 19:47

    Willie:

    l;ieve allemaal
    alvast een gezond en gelukkig2013 toegewenst

    ik hoop dat jullie het naar de zin hebben het lijkt er wel op
    zo de fotos te zien geniet van elkaar en maak er iets moois van
    lieve groet uut gelemuun

    willie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennita

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 20514

Voorgaande reizen:

16 November 2012 - 19 April 2013

Stage op Curacao

Landen bezocht: